Taşova Net | Taşova Gazetesi - Son Dakika - Taşova Haberleri -

Müzeyyen Keskin
Giriş Tarihi : 16-08-2021 16:14

GEZİ VE ANILAR GÜMÜLDÜR../ Müzeyyen KESKİN
Aylar öncesinden planlanan DSİ Kapına gitmek üzere yola çıktık Bir sürü maceradan sonra İzmir/ Gümüldür uçağına bindik. Ben kardeşi Canan ve yeğenim Müjde. Bir saat sonra İzmir indik Gümüldüre gitmek için epey mücadele hiçbir şey kolay değil Metro ya geçtin hes kodları vs. sorun yok onlarda ama bir durak için 3 kişiden 42.00.- tl ye bilet aldık. Cuma ovasında indik. Oradan da Gümüldür Dsi Kampı için otobüse bineceğiz tekrar indiğimiz noktadan o kadar yol aşmışken Müjde yine 2 defa bilet almaya gitti geldi çok yorgunluk neyse otobüse bindik nihayet DSİ kampının olduğu yere geldik. Oradan bir kamyonetle valizleri kampa kadar götürdü. Müracaattan görevli bizi Kamp yönetimine yönlendirdi.

Bir görevli karşıladı ve büroyu gösterdi işlemler buradan diye. Evdeki hesap çarşıya uymadığını bir kez daha gördüm. Günlük kişi başı 120.00tl diye hesapladık ama orada 165. Olduğunu söylediler çok şaşırdım. Çünkü 2021 kamp fiatlarına baktım. Biraz daha fazla para ödedik. Sonra Alakart uzattılar bunu da alın para koyun içine istediğinizi alırsınız dediler. Para yükledik tamam. Sabah, öğle, akşam yemeği gerçekten çok idareliydi. Sabah kahvaltısına su vermiyorlar biz kendimiz alıyormuşuz. Ama öğlen ve akşam su veriyorlar bu uygulamayı da anlaya bilmiş değilim. İbrahim bey Fatih bey ve çalışanlar kibar ve hizmette kusurları yoktu. Yani kampın yarısı alakartla geçti. Birer tuvalet kağıtları ikili en ucuz havlı kağıtları biz aldık. Evler zaten miadını doldurmuş her yer eski ve paslanmış börtü böcek girmesin diye sağı solu tıkadık yatak ortası bozuk vs. Ama doğası güzel bizim TÜGSAŞ Didim dinlenme Tesislerini andırıyor. Didim bambaşkaydı Allah için.

Bir taraftan yürüttüğüm proje Amasya Sevdası için ve yeni kitabım için Türkiye Sevdası için İmza günü yaptım. Sağ olsun Tesis Yetkilileri izin verdiler. İlgi yoğundu Amaç AMASYA SEVDASI ve yeni kitabim " ÖKSÜZ BIRAKIP GITTINIZ " kitaplarimın tanıtımıydı. Bir çok tatılcilerle güzel dialoglar sohbetler oldu kimi imzalatıp aldılar. Teşekkürler.

Evet deniz tatili olurda denize girmeden olmaz güzeldi kardeşim ve yeğenimin eğlenmesi bana yeter. Evet tatil olur da tur gezisi olmaz mı. Tura katıldık. Hatırladığım kadarıyla Yol boyu Seferi hisar vs bir çok köylerden kasabalardan geçtik anlatıyor işte burası askeri tatbikat yapılan yer, bu ormanlar yandı eve baktık kara kara küllü henüz geçmemiş ormanlar yanan yerler ne kadarda garip görünüyor. Ağlamaklı toraklar. Tabi bu arada sürekli yanan orman haberleri bizi derinden üzmeye yetti. Arka arkaya canım ormanlarımız çiğerlerimiz yandı nefesiz kaldık her kor, kızıl alevler sarmış Manavgat, Milas, Fethiye, Kemer, Marmaris orman yangınları Kocaeli körfez ilçesinde, Burdur, Bucak, Osmanıye, Muğla Köyceğiz, Marmaris İçmelerde ve Tunç da. Cehennemi yaşıyordu Türkiyem bşir taraftan corona salgını bir tarafta sel yağış, yangınlar afetler Allahım nasıl bir seydi akılım almıyor inanın. Hanı sele doğal afetlere diyecek bir şeyim yok da ya corona insan eli ile yapılan mikrop üretme, yangınlar insan eli ile yapılan kötülükler ah ah.. Allah onları çehennemin en dibinde yaksın inşallah. O kadar ağaçlar kuşlar, hayvanlar bitki örtüsü, yanan evler yangında ölen insanları günahını nasıl ödeyecekler. Termik santraller. Nasıl bir kötülük nasıl bir vicdan alev alev kızıllıktan sonra kara bir duman kaplıyor nefes almak mümkün değil. Bunu yapan insanları devletleri rabbim hiçbir zaman emellerine ulaştırmasın. Bizler çok güçlü bir milletiz. Bunları da atlatırız inşallah sanki bizleri ülkemizi yok edince kendileri yaşayacaklar. Şeytanın çocukları.
İnanın bedenim tatilde olsa da hiç rahat değildim. Yanlarında olmak isterdim yardım edeyim onu da yapamadım ama gönüllü meleğim Müjdem Milasa yardıma gitti yapması gerekenleri yapmış. Müjde ve onun gibi güzel yürekli gençlerimiz oldukça bu ülkenin sırrtı yere gelmez. Şiir yazıyorum, kısa kıza yazılar yazıyorum yetmiyor canlı yayın yaptım. Elimden bir şey gelmiyordu. Çok üzgündüm. Artık bundan sonra ülkemizi tekrar nasıl eski haline getirebiliriz onun yollarını aramalıyız. Tüm millet olarak.. Bu da geçecek yıkımdan sonra çok güzel diriliş olacak gönülden inanıyorum.

Evet tur dedik ama içimden gelenleri yazmak istedim. Rehber bir taraftan anlatıyor. Sanatta ileri olan ilçeden bahsetti ‘’Susuz Yaz’’ filimi Fatmagülün suçu ne’’ gibi birçok önemli filimlerin çekildiği yerleri gösterdi sanat köyü olarak geçiyor. Küçük Anıköyüne gittik geçmişte yaşayanların tarihi kalıntıları antik tiyatro ve gezdik şirin bir köy ve yöresel el işleri ürünlerini gördük gezdik. Sonra Alaçatı çok güzel bir yer yine rehberin bilgilendirmeleriyle gezdik. Ben sıcakta korunaklı olarak gezdim ama bana bayağı dokundu canım kardeşim ve yeğenim çok ilgiliydiler Allah razı olsun. Daha sonra Çeşmeye geçtik çok güzel doğası anı fotoğrafları çektik. O sıcakta çeşme meydanda dondurma gerçekten güzeldi. Mısır güzeldi. Ayrıca KUŞADASI da gezildi. Serbest gezi de doğanın güzelliğinde fotoğraflar çektik yalnız her şey çok pahalı

Kaplıcalar bölgesine gittik denizin içinde kaplıca hem deniz hem kaplıca aynı yerde Rabbimin işine karışılmaz.
Daha sonra kampa döndük yüreğimizde acı beden de yorgunluk gezme ise gezdik. Kazasız belasız döndük bu bile güzeldi yaşamak güzeldi.

Kamp sorumlusu olan Erdoğan beyle görüştük. Ortak tanıdık çıktı sürpriz oldu. Güzel sohbet çay ikamı güzel, yeğenimle eğitim ve doğa konusunda konuştuk güzeldi sohbetler çok teşekkür ederiz.

Her güzel şey gibi tatilinde sonuna geldik bir araçla bizi hava alanına bıraktılar. Çok teşekkür ederim. Sağ olun var olun. 6.08.2021 tarih ve saat 20 de Ankaraya geldik. Uçak güzel kısa sürede ulaşacağınız yere ulaşıyorsunuz da her sefer yüreğim kalkıyor.
Evet yine güzel bir gezi ve anılar yazısının sonuna geldik. Başka bir yazımızda buluşmak üzere. Hoşcakalın mutlu kalın..Selam sevgi saygıyla..

Müzeyyen KESKİN
Amasyaşat Başkanı

YORUMLAR
DİĞER YAZILARI BESTEKAR OZAN GÜNGÖR MERCAN../ Müzeyyen KESKİN HOŞ GELDİN KUTLU RAMAZAN../ Müzeyyen KESKİN TERMALLER VE KAPLICALARI../ Müzeyyen KESKİN ANKARA/PURSAKLAR 2.KİTAP GÜNLERİ../ Müzeyyen KESKİN BU GÜN GÜNLERDEN 6 ŞUBAT../ Müzeyyen KESKİN CANLARIM ! KUZULARIM..' / Müzeyyen KESKİN Kızılelma Kadın Gençlik Çocuk Kültür Sanat Eğitim ve Edebiyat Derneği Kahvaltı da Buluştu ../Müzeyyen KESKİN Kurra Hafizı İmam Galip USTA../Müzeyyen KESKİN ŞİİRLER GÖZ YAŞIYLA ISLANDI../Müzeyyen KESKİN ATO' DA İLESAM STANTI../ Müzeyyen KESKİN İLESAM’IN CUMARTESİ ŞİİR DİNLETİSİ../ Müzeyyen KESKİN İLESAM YÖNETİMİ İKİ YIL DAHA GÖREVE DEVAM DEDİLER../Müzeyyen KESKİN İKİ BESTE DAHA KAZANDI AMASYAMIZ../Müzeyyen KESKİN 2. ANKARA EDEBİYAT FESTİVALİ../ Müzeyyen KESKİN KIZILELMA KADIN GENÇLİK ÇOCUK DERNEĞİN'nden İLK MÜJDE../ Müzeyyen KESKİN KALECİK KARASI BAĞ BOZUMU FESTİVALİ MUHTEŞEM OLDU../ Müzeyyen KESKİN KIZILELMA KADIN ÇOCUK GENÇLİK KÜLTÜR SANAT EDEBİYAT VE EĞİTİM DERNEĞİ’NİN 1. YILININ MUHTEŞEM KUTLAMASI../ Müzeyyen KESKİN DOST DOST OLUNCA SÖZLER DAMITILIR SÜZGEÇTEN../ Müzeyyen KESKİN ATATÜRK'ÜN ARMUTLU'YA GELİŞİNİN 89. YIL DÖNÜMÜ ANISINA KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİ../ Müzeyyen KESKİN TÜRKMEN KATLİAMI 14 TEMMUZ 1959../Müzeyyen KESKİN KIZILELMA ANITKABİR'DE./ Müzeyyen KESKiN Muhteşem Miyuki Sergisi../ Müzeyyen KESKiN 40.Türkiye Kitap ve Kültür Fuarı" Sona Erdi../ Müzeyyen KESKİN 26.. HİKMET OKUYAR ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMASI.. ' 2023 ASRIN FELAKETİ DEPREM ÜSTÜNE ŞİİRSEL SÖYLEŞİ (1 ) YÜZ YILIN FELAKETİ../ Müzeyyen KESKİN KIZILELMA KADIN ÇOCUK GENÇLİK KÜLTÜR SANAT EDEBİYAT EĞİTİM DERNEĞİ ETKİNLİĞİ../ Müzeyyen KESKİN GENÇ BİR YETENEK BERK ÖRENLİOĞLU../ Müzeyyen KESKİN YÖRÜKLER VE TÜRKMENLER BULUŞMASI BU DÜNYADAN BİR ŞAİR GEÇTİ Solmaz ŞİRVANLI KIZILELMA KADIN GENÇLİK ÇOCUK KÜLTÜR SANAT EDEBİYAT VE EĞİTİM DERNEĞİ GENEL KURULU YAPILDI../ Müzeyyen KESKİN UYGUR TÜRKLERİNİ ANMA PROGRAMI../ Müzeyyen KESKİN BİR FUAR DAHA BİTTİ../ Müzeyyen KESKİN YAZARDAN OKURA NESİLDEN NESİLE../ Müzeyyen KESKİN KIZIL ELMA KADIN DERNEĞİ.../ Müzeyyen KESKİN TÜRK MİLLETİ ŞANLI DESTAN YAZARKEN../ Müzeyyen KESKİN Merhamet, Vicdan ve Duyarlılık.!!! Susuz Köy 5. MERZİFON KİTAP FUARIN’DAN MUHTEŞEM ANILAR…./ Müzeyyen KESKİN YOLUMUZ İYİLERE ÇIKSIN../ Müzeyyen KESKİN NEREYE GİDİYOR BU KUŞAK... ÇOK İSİM ÇOK ESER ÇOK ÖDÜL İÇİN.. 25. Hikmet OKUYAR Ödüllü Şiir Yarışması 25. HİKMET OKUYAR ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMASI.. / Hikmet Okuyar ANKARA’DA KİTAP FUARI../ Müzeyyen KESKİN ASELSAN’IN BAHAR KONSERİ ARDINDAN../ Müzeyyen KESKİN 24 KASIM ÖGRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN.. AMASYA SEVDASI İLE SILAHİ RAHİM Bestekar Müeyyet BEYOGLU ÖDÜLÜNÜ İSTANBUL’DA ALDI.. ANKARA’DA BİR İLK YAŞANIYOR SANAT SOKAKDA’’.. 24. HİKMET OKUYAR ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMASI HER ZAMAN RAHMET VE MİNNETLE ANILACAK.. Bir Amasya Türküsü Daha... BİR ŞİİR BİR BESTE... İsa Kayacan'ın Ödülü, Kızı Gül'e Teslim Edildi TÜRK’ÜN TÜRK DESTANI ÇANAKKALE’DE ŞİİR SERGİSİ ŞAİRİNİ DÜNYA ÜNLÜSÜ YAPTI MİLLİ ŞAİRİMİZ MEHMET AKİF ERSOY VE İSTİKLAL MARŞIMIZIN 100. YIL ANISINA... 14 Şubat SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN.. ESENÇAY KASABASI SEN NEYMİŞSİN SİYANÜR.. SİYANÜRLÜ ELLER... AZERBAYCAN’IN ZAFER GÜNÜ KUTLU OLSUN Benim Anadolu’mun Güzel İnsanları... ANILARA YOLCULUK... USTA ŞAİR ÇOK DEĞERLİ MERHUM SEYFEDDİN KARAHOCAGİL EBEDİ ALEME GÖÇTÜ KALBİMİZ İZMİR’DE ATTI.. DOĞADA YAŞAMA EDEBİ BİLMEYEN PİKNİKÇİLER..